مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:252022-01-17اقتصادي

کرمان از اختلاف طبقاتی میان شمال و جنوب رنج می برد


سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به ضرورت ایجاد توازن در استان گفت: استان کرمان از اختلاف طبقاتی میان شمال و جنوب رنج می برد.

- حسین مهرابی در مراسم معارفه صادق سلطانی نژاد به عنوان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان بیان کرد: آقای شهسواری در شرایط پر تلاطمی قبول مسئولیت کرد اما توانست آرامش را به مجموعه برگرداند.

وی افزود: مراکز و کارگروه های بسیاری مهمی زیرمجموعه اداره امور اقتصاد و دارایی هستند که از جمله آن ها می توان به کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه اقتصاد مقاومتی، شورای هماهنگی بانک ها و غیره اشاره کرد.

مهرابی با اشاره به تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 گفت: اجرای این تبصره جنبه های مثبت و منفی خودش را دارد اما تحت پوشش قراردادن بانک ها از نکات مثبت آن است؛ در مراکز شرق، جنوب و شمال غربی استان واحدهایی برای اجرای این تبصره مستقر کردیم.

وی تصریح کرد: نسبت مصارف به منابع استان کرمان به ویژه در بانک های خصوصی بسیار پایین است که پایین بودن آن باعث کاهش میانگین کل هم شده است؛ این موضوع فرار سرمایه از استان محسوب می شود.

مهرابی تأکید کرد: جذب سرمایه گذار به خصوص سرمایه گذار خارجی در استان کرمان توجه ویژه می طلبد؛ همچنین در خصوص عملیاتی کردن پنجره وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان از اختلاف طبقاتی میان شمال و جنوب رنج می برد

کرمان از اختلاف طبقاتی میان شمال و جنوب رنج می برد